2012. március 30., péntek

Márciusi és áprilisi számlák

Idén az összes hónapra készítettem egy számlaösszesítő táblázatot, és mivel a 3. hónapja így rendszerezzük a számlákat, mostanra helyre állt a rend és egyre több minden van időben befizetve. :)
Nem mellesleg azt vettem észre, hogy szívesen foglalkozok ezzel az undok feladattal!

Aki lemaradt a január, február táblázatról,az most letöltheti, aki meg eddig is szorgosan rendszerezett, annak itt a március és az április!


Ezeket a képeket a4-esben nyomtatom ki, belerakom egy átlátszó bugyiba és mögé kerülnek a csekkek összetűzve.

Ti hogy rendszerezitek a számlákat? Egyáltalán foglalkoztok ezzel, vagy nálatok magától mindig rendben vannak a csekkek?

15 megjegyzés:

  1. ezek a kis táblázatok nagyon praktikusak. én egy excel táblázatban írok mindent, így végig tudom követni visszamenőleg is. plusz függvényekkel számolgatok (felezés, összegzés, stb). nagyon hasznos. :)

    VálaszTörlés
  2. Sunnygirl: nagyon jó módszer az is, én szeretek minél többet kézzel írni és így a csekkekkel is egy helyen vannak. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem egy falitáblára vannak felfüggesztve bugyik :) hónapok szerint feliratozva, ezekben várakoznak az adott hónapban befizetésre váró csekkek. A befizetetteknek egy nagyobb cipősdobozt alakítottam át, elválasztólapokat szereltem bele és címkéztem őket szolgáltatók szerint; olyasmi mint az irodai aktarendezők. De tetszenek az összesítők (kösziii), belekerültek a "hónapos bugyikba". Ez de hülyén hangzik...

    VálaszTörlés
  4. Ügyi vagy!
    Nekem van egy tizensok fakkos leporellószerűen nyíló mappaszerűségem, szolgáltatónként rendszerezem benne a számlákat, és azon belül pedig időrendben, a befizetett csekkszelvényt pedig összetűzöm a hozzá tartozó számlával:)

    VálaszTörlés
  5. Én igyekszem ahol csak lehet távszámlát kérni. Utálom, azt a sok papírt... + most már (pl t-molbile-nál) számlát kér azért plusz költséget számolnak fel.
    Amiből még csekk jön, azt én is fakkos mappába rendszerezem és van egy exel tábálzatom is, hogy semmi ne felejtődjön el.

    VálaszTörlés
  6. Emma: hónapos bugyi,szerintem abszolút belefér ;) nagyon jól hangzik a megoldásod!
    Csillu: laporello nagyon klassz,nekem a sulis dolgok voltak abban és imádtam,minden megvolt! :) minden évben újat kezdesz vagy összefolynak az évek?
    Wikó:ez a jövő! ;)))

    VálaszTörlés
  7. ööööö, ebben az évben kezdtem ezt a fajta rendszerezést, az előző évek cuccai szolgáltatónként mappázva de kvázi ömlesztve csücsülnek tárolódobozokban:DDDDD

    off: nemtom miért de a google readerbe nem tudom felvenni ezt a blogod, azt írja ki h nem talál ilyen hírcsatornát...:/

    VálaszTörlés
  8. Csillu: mikor próbáltad felvenni? mert kb. 4óta próbálgattam állítani a blogon ezt-azt,aztán az informatikusom próbálta helyrehozni a kárt,amit én okoztam (pl. a dorkasminkelt ánblokk letöröltem) szóval nem lehet,hogy pont akkor kattintottál,amikor én itt bénáztam? vagy ez ettől nem függ? meddig jutsz el? mert nekem az rss gombbal és a readerben is ment most! ne add fel, fontos,hogy olvass! ;) <3

    VálaszTörlés
  9. Dehogy adom, aztán ugye sikerült, de ha nem vett volna fel a reader, akkor is minden nap idekattintottam volna;) <3
    Jó látni a lelkesedésed, sziporkázol a háziasszonykaságban;)
    Maradj is meg ilyen kis élénknek mindig és ide írj mindig ilyen sokat:)))

    VálaszTörlés
  10. Csillu: angyal vagy! <3 Nagyon igyekszem! :)
    A blog nagyon motivál abban, hogy minden itthon is tipp-topp legyen!

    VálaszTörlés
  11. Áhhh, ha ott már minden tipptopp, jöhetsz ide is, kissé elvesztettem a kezdeti lelkesedésem így 7,5év házasság és két gyerek után...kéne vki aki seggberúg napközben h dolgozzak már:D

    VálaszTörlés
  12. Csillu: nemááár! pont Te? akkor pont jókor jött a blog?! majd csinálok motiváló posztokat!! 7,5 év annyira klassz! olyan ügyesek vagytok! :))

    VálaszTörlés
  13. hát pont én, ez van, majd meglátod 7,5év után:P
    motiváljál is, várom az ilyen témájú posztokat:D
    ja, klassz, olyan soknak tűnik így leírva (pl gondolj bele te mit csináltál 7,5éve, mikor én férjhez mentem:P), de olyan mintha tegnap lett volna:)

    VálaszTörlés
  14. nem könnyű feladat! :) de végtére is ez az egész blog erről szól!
    7,5 éve...jobb nem belegondolni, vad évek voltak! :)

    VálaszTörlés