2012. május 14., hétfő

Az én részeg konyhám

Mivel a mai bejegyzés tegnap került fel, ezért a naptárra és a precizitásra érzékeny olvasóknak itt egy mini-post a mai napra is.

A barátom felvetette, hogy érdemes lenne újra videókat csinálnom...szerinte ilyesmivel kéne kezdeni:


Aki nem ismeri őt (mármint a barátomat), annak érdemes tudni, hogy vicces figura, sokat tréfálkozik és most se komolyan beszélt, nem támogatja azt, hogy igyak, csak azt, hogy főzzek. De tényleg ez volt az első gondolata, amikor meglátta ezeket a videókat! 
Viccen kívül sajnos nem sok esély van rá, mert a fishing on orfűs fényezést kivéve, nem iszom alkoholt!

Ti milyen videókkal rukkolnátok elő? Ismeritek Hannah-t (vagy a barátomat)? Mennyiért vállalnátok ilyen videókat? Isztok főzés közben? Mennyire nevettetek a szósznál?


5 megjegyzés:

  1. Nem tudom, hogy mennyire beszél vicces dolgokat, mert ne tudok angolul, de jókat nevettem rajta. :D Én egy 100ezerért is simán elvállalnám. :D
    Fú, én nagyon örülnél, ha csinálnál megint videókat, mondjuk nem pont ilyet. Igazából lehet ilyen is, mindegy, csak hallhassam újra a kedves kis hangod. :D

    VálaszTörlés
  2. teljesen mindegy, hogy milyenek azok a videók, csak legyenek a legjobbak a Dorkavideók, és imádom ezt az új blogot, de nem igazi videók nélkül. Lehetett mindig várni, hogy na mikor lesz mikor lesz... Kellenek a Dorkavideók!

    VálaszTörlés
  3. :))) lesznek, megígérem! <3

    VálaszTörlés
  4. Remélem a párod tényleg csak viccelt!
    Nem vagyok az alkohol ellen,de úgy piálni hogy mindezt még fel is veszik,és azt felteszik az internetre hát nálam hatalmas OMG....

    Remélem én is hogy lesznek videók,mert tényleg a Dorkás videók a legjobbak,főleg Kaláccsal xD

    VálaszTörlés
  5. :))
    nem ilyen jellegű videókkal, de hamarosan jövök! ;)
    Kalács meg úgyis fog szerepelni, mert mindig ott kotnyeleskedik, ahol történik épp valami! :)

    VálaszTörlés