2012. május 1., kedd

Kék smink

Ezt a bejegyzést még a régi blogon el akartam sütni, de átcsúszott ide, azt hiszem nem baj, mert a téma még mindig olyan aktuális, hogy muszáj hangot adni az (ellen) érzéseimnek.
Az egyik kedvenc színem a kék, de nem a szemeken!! Tessék kimondtam, ha valaki nem ért egyet, az sem baj, hiszen ez csak az én véleményem, nem szabály.


Nagyon kevés lánynak áll jól, nagyon kevés féle kék szín, és mégis mindenki hordja, mintha muszáj volna.
Nehéz a kék színnel dolgozni és éppen ezért nagyon könnyen felszalad egészen a szemöldökig. Talán menne tovább is, de az szerencsére megállítja. Hálátlan feladat, mert ha  márott tart a kék, az régen rossz.
Mutatok pár példát, amik jól sikerültek és ezek alapján a szabályok is elég egyértelműek lesznek.

 
Ezt a hatást akarják a legtöbben elérni, de nagyon keveseknek sikerül

 

Ez is nagyon szép, de nem utcai smink, 
és sajnos hacsak nem photoshoppoltok rá durván,
otthon sose lesz ilyen a hatás
 

Itt a lány nagyon szép, jól áll neki a szín,
de ez sem garancia, hogy mindenkinek passzolni fog


 

Ez nagyon szép megoldás, de ha csak kék lenne egyáltalán nem tetszene
 és kicsit bizonytalan vagyok, hogy az egész arcához hogyan illik


A képeket végignézve arra jöttem rá, hogy a kék sminknél egyetlenegy szabály van: minél sötétebb! 
Nem csak a kék, hanem a szem és a bőrszín is! Mindegyik smink sötétkék, és feketével van kombinálva, legjobb pedig sötétebb bőrön, barna szemhez.
Ha valamelyik nem stimmel, akkor látatlanban is azt mondom, hogy inkább ne! Annyi más szép szín van!
Cserébe megígérem én sem erőltetem! ;)

Melyik szín áll a legjobban nektek? Szerencsések vagytok is az a kedvenc színetek? A fenti képek közül melyik tetszik a legjobban? Mihez szoktátok a sminketeket passzintani?

23 megjegyzés:

  1. Én pont ma csináltam kék sminket. :)) De természetesen feketével, és szürkével társítottam. Magában nem hinném, hogy túl jó lenne.
    Megnézed? :)
    http://vick-secret.blogspot.com/2012/05/turkiz-szemsmink-turquoise-eye-makeup.html

    VálaszTörlés
  2. Nekem zöldes-barna szemem van, és általában barnát, lilát, és zöldet szoktam használni. Ha szín nincs a szememen, akkor csak egy tusvonalat dobok fel (vagy feketét, vagy színeset)

    A fenti képek közül mindegyik tetszik, de én félek a kéktől... :]

    VálaszTörlés
  3. Én egyáltalán nem vagyok oda a kékért, de az utolsó smink nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  4. Nekem sötétbarna a szemem, de csak az egész mélykék áll hozzá jól. De az viszont tényleg szép :)

    VálaszTörlés
  5. Hmm, nem értek veled egyet, kék a szemem, és jól áll a kék (szerintem és mások szerint is :D), és nem feltétlenül csak a sötétek, hanem élénkebbet is szoktam használni, de azt hiszem, az évek során megtanultam bánni velük :)

    Bár mostanság leginkább az utóbbi módon hordom, meg hétköznap alapból is hasonló a sminkem, csak a színekkel variálok.

    VálaszTörlés
  6. Én imádom a kéket, bár egy jó ideig nem mertem a szememre tenni, de aztán egyszer fekete és azt hiszem egy kis ezüst társaságában egészen szépet hoztam össze. Mondjuk nem nappali viseletre, de lehet abból is jót csinálni, és akkor még nem is volt, ilyen szép idő, és az arcom kissé világosabb volt

    VálaszTörlés
  7. sok helyen olvastam, hogy a barna szemhez milyen jó a kék szín..gondoltam is hogy csak nekem nem vagy mi, de a sötét kék tlg jó a barna szememhez, de a türkiz nagyon nem.

    VálaszTörlés
  8. Vick: csodaszép, ezaz,pont erről beszéltem! :))

    N: :)) félelmetes, ugye? ;)

    Bubu: biztos, mert a fekete sokat javított rajta!

    wishes: biztos nagyon jó lehet, mindig is sötétbarna szemeket akartam! :)

    barbi: az ízlések meg a pofonok, ugye :)) de a lényeg az, hogy tudsz velük bánni, de aki nem és kékhez nyúl, sokkal nagyobbat bukik, mint bármelyik másik színnel!

    Ivett: biztos szép volt, a fekete csodákat tesz a kékkel! :))

    bibsy: igen, a minél sötétebb szabály! :))

    VálaszTörlés
  9. Én a természetes smink híve vagyok, ezért a föld színeket részesítem előnyben. :)

    Viszont kamasz koromban visszagondolva én is mellényúltam párszor kék sminkkel. :D

    VálaszTörlés
  10. nekem viki (sminkkel.com) csinált egyszer kék sminket, azt imádtam, de magamnak eszembe sem jut. mondjuk nem csak sminkben, ruhában sem hordok kéket soha.

    VálaszTörlés
  11. nekem a piros a kedvenc színem. azt hiszem hogy a kék szememhez nem volna éppen nyerő. az utolsó képen a kék kontúr feketével azt hiszem jól állna. viszont világos a bőröm és világoskék a szemem, azt hiszem inkább mégsem.

    VálaszTörlés
  12. én imádom a kéket magamon :) szemen is meg mindenhol, s már mondták h jól is áll. S sok árnyalatot használok, szall nem tudom...

    VálaszTörlés
  13. Vick: <3

    jikka: nem csodálom, Viki maga is imádnivaló, a sminkjei gyönyörűek, ő az aki a kéket is csodát tesz! :)

    Magdi :)) ki tudja mi jön még divatba!;)

    VálaszTörlés
  14. Valakibiztos: a miniképed alapján jól is áll !:))

    VálaszTörlés
  15. Kék tusvonalat szoktam használni,szerintem nem rossz:)

    VálaszTörlés
  16. igen, az ritkán csúszik fel szemöldökig! ;))

    VálaszTörlés
  17. Ritkán használok kéket, de amiket szeretek: sötétkék, türkiz, petrolkék. Bronzzal, föld színekkel kombinálva is csodás lehet a feketén kívül. :) De zölddel is szeretem. Vandánál látni sok csodás türkizes-sellős sminket. ^^

    VálaszTörlés
  18. Én szerencsés vagyok ebből a szempontból, nekem a sötétkék, sötétzöld, sötétakármi színek állnak jól (amúgy sötétebb bőröm, sötétbarna szemem és hajam van). Kedvenc színem is a kék :)

    VálaszTörlés
  19. Én szeretem a kéket, csak összehozni őket nem sikerül szépen,de próbálkozok! :D Amúgy a sötét szineket szeretem, a zöldes barna szememhez szerintem jól állnak nagyon! Főleg fekete függő vagyok az az igazság! :D

    VálaszTörlés
  20. Rita: úú az Neked olyan szép! Vanda meg a sellők nagyasszonya! ;))

    phoenix: és fogadjunk, hogy nem lilára égsz a napon se! ;) picit irigykedem! :p

    Hajni:a fekete a klasszikus, azzal a kék is könnyebben megy! :)

    VálaszTörlés
  21. Borzalmasan nézek ki a kék minden árnyalatával a szememen, pedig barna szeműként elméletileg jól kellene, hogy álljon. Szerintem nem is a szememmel van a gond, hanem a bőrömmel, ami világos és sárgás tónusú. Zölddel és lilával sokkal jobb az összhatás. Sötétkéket még nem próbáltam, de majd kipróbálom, hátha.

    VálaszTörlés
  22. az nem dráma, ha nem áll jól, akkor van baj, ha ezt valaki nem tudja magáról! :)) próbáld ki a sötétkéket, hátha! :)

    VálaszTörlés