2012. június 5., kedd

Nyári számlák

A nagy fotózás közepette, csak arra koncentráltam, hogy meglegyen minden májusi fotó és kirakjam a júniusi kihívást, úgyhogy el is felejtettem, hogy nem csak fényképek, de számlák is lesznek júniusban.
Hogy több ilyen baki ne forduljon ellő, most jöjjenek a nyári számlák együtt!



Jó rendszerezést!

P.S.: A gépem még mindig a szervízben van, de mielőtt kikapcsolt, ezt a bejegyzést még el tudtam menteni, remélem holnap már készen lesz és jöhetnek a megszokott hosszú post-ok.

A kedvemért most mindenki csináljon egy biztonsági mentést a legfontosabb dolgairól!!! Ha nincsen külső meghajtótok, írjátok ki dvd-kre, annyira nagyon hálásak lesztek később. Mentsetek most! :)

4 megjegyzés:

  1. Így szakdolgozat-írás közben én is mentek mindent, ami menthető. Egyszer egy féléves kutatási anyagom dolgozata úszott el a gépem összeomlásával. Két nap és egy éjszaka alatt újraírtam. Ebből tanultam, azóta mentek, mentek és mentek.

    VálaszTörlés
  2. Nekem az összes egytetemi anyagom "veszett el". Másolás helyett a Kivágás gombra kattintással, aztán a pendrive-ról letörléssel, azt gondolván, egy másik gépre már felkerült. De nem került fel a másik gépre... A legjobb az egészben, hogy egyikről sem én tehetek (sem a Kivágásról, sem a dacból át nem másolásról), mégsem tudtam megértetni az érintettekkel, hogy 6 év munkáját sikerült eltüntetniük egy délután alatt.

    Bakker, azt hittem, ezen már túltettem magam :)

    VálaszTörlés
  3. Izolda: sok sikert a szakdolgozathoz! én minden nap végén írtam magamnak emailt a file-csatolmánnyal! ments most is egyet gyorsan! ;)

    Ami:nekem is volt ilyen és csak annyira volt az én hibám, hogy egy szakembernek adtam oda, hogy tartsa karban. grrr én se tudom túltenni magam rajta, ha szembejönne az utcán beleharapnék legszívesebben! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Nagyon hasznosnak találom a számláidat, az összeset letöltöttem már, de az őszi hónapokra nem tudnál megint csinálni? szeptembertől - decemberig nem találtam a képeket sehol és én nem tudom ugyanúgy megcsinálni, ahogy Te. Ha van időd rá, nagyon hálás lennék. :)

    Üdv: Merci

    VálaszTörlés