2012. augusztus 24., péntek

Babaház - gondolatok és nyereményjáték

Szerintem minden kislánynak kell az élete során egy babaház, legalább olyan fontos ez, mint a kötelező oltások. Babaház kell.
Nekem is volt egy, amit még a nagypapám csinált az anyukámnak, volt benne villany és tapéta a falon. 
A szüleimtől egy kis boltot kaptam, sólisztgyurma zöldségekkel és péksüteményekkel és mini Twinings teadobozokkal. Csak felnőtt fejjel tudtam meg, hogy együtt csinálták nekem, az apukám a polcokat, az anyukám a sólisztgyurmát. Annyira jól nézett ki, hogy nem hittem, hogy a konyhaasztalunkon készült. A legszebb ajándék volt, amit tőlük kaptam, pedig volt Barbie-buszom!

Péntekenként inkább a gyerekek, gyerekesek, gyermeklelkűek felé fordul a blog és ez ma is így van, nem is akármilyen módon.
Babaházat nyerhettek!

Az elképesztően tehetséges Pippa barátnőm ajánlott fel egy 30x30x20 cm-es babaházat, amit egyébként 15.000 Ft-ért tudtok megrendelni az oldalán.
Mutatok róla képet, mert elképesztő:


Ha nyerni szeretnétek, nem kell mást tennetek, mint like-olni Pippa facebook oldalát itt, (ha már ott vagytok, akkor ez én oldalamat is itt) és kommenteljétek a babaház képe alá, hogy nektek milyen babaházatok volt, vagy milyen az álom-babaházatok.
A like-okat és a kommenteket még augusztusban várjuk, tehát 2012.augusztus 31. a jelentkezési határidő.
Jó játékot és szép hétvégét kívánok mindenkinek!





9 megjegyzés:

  1. Ez olyan szééép! :)) Nekem is volt/van babaházam, nyitható ajtóval, kislámpákkal, amihez vannak cuki piros kapcsolók, saját konyhabútorral, nagy részét nagypapám csinálta és apukám segített neki. :) És még működnek benne azok a pici kis égők, amiket még nagypapám tett bele. :') Az ilyen kis emlékek annyira jók, majd ha nekem is lesz gyerkőcöm akkor az övé lesz és elmondhatom, hogy ilyen ügyes kezű nagyapám volt és az ő nagypapája (apukám:D) is milyen ezermester!
    Eszembe jutott, hogy voltak/vannak pónijaim és nekik is csinált istállót a nagypapám! Nem áztak meg és ehettek is! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a babaház nagyon kíváncsi lennék milyen élőben.Nekem még nem volt soha babaházam de mindig is akartam egyet.Nagyon örültem ennek a lehetőségnek hogy tálán nekem is lehet a szobámban egy szép babaház.

    VálaszTörlés
  3. Molly: csodálatos lehet! :)

    nellybeauty: akkor gyorsan menj a facebookra! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ez a babaház!!! Nekem nem volt "igazi" babaházam, hanem csak legóm amiből építhettem :) Mondjuk azt mindig meg tudtam változtatni, és így mindig egy "új" babaházam lett :D

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép babaház :) A mienk egy nagyobb kartondobozból készült, 2 szobával, konyhával, fürdővel, előszabával, nappalival, nyitható, folpackkal bélelt ablakokkal, minden szoba másként kifestve, hurkapálca függönykarnissal. Anyu és a kresztanyám gyártották,mindketten szuperügyesek, bárcsak örököltem volna belőle valamit :)

    VálaszTörlés
  6. ez gyönyörű, tökéletes lenne az óvodásaimnak:)

    VálaszTörlés
  7. Nekem természetesen nem volt,de ez sem nekem lesz hanem egy kislánynak,akinek remélem álmaiban már szerepelt ez a házikó !

    VálaszTörlés