2012. szeptember 26., szerda

10 perc zsírégetés

Emlékeztek még milyen fába vágtuk a fejszénket 2 hete? Azóta az elszántabbak már napi 20 percet tornáznak velem együtt.
Kar és has rendben, vagy legalábbis alakul, (lehet, hogy csak belemagyarázom, de a vállam kifejezetten tetszik) úgyhogy most jöjjön az újabb 10 perc, méghozzá zsírégetéssel.

 
Ha egy címben szerepel a Victoria's Secret és a workout, engem azonnal megvettek és már szinte érzem a lábam alatt a kifutót. Mivel most van rá esély, hogy beszakadna alattam, jöjjön egy kis torna, ami a fogyásban is segít, de legalábbis kicsit átmozgat.


Bírjátok a napi 30 percet? Ha nem legyen csak 10, de mozogjatok! Ki a kedvenc Victoria's Secret modelletek?

6 megjegyzés:

  1. Nagyob klasszak ezek a 1o perces tornák :) Igyekszem úgy alakítani a dolgaimat, h jusson legalább heti 2- 3 óra tornára,de ha nem sikerül, akkor 1o- 2o percet tudok csípni, ha máskor nem, akkor lefekvés előtt.

    VálaszTörlés
  2. Vaaaan kedvencem! :D Izabel Goulart, a legesleggyönyörűbb, nem tudom miért vették ki az angyalok közül. :( Az újabbak közül Miranda Kerr a kedvencem. Neked ki? :)

    VálaszTörlés
  3. Itt és most kipróbáltam és jelentem, hiába 10 perc én teljesen leizzadtam. Jól megmozgatott.:)

    VálaszTörlés
  4. Salime: én sokszor az esti fürdés előtt szoktam, vagy rögtön ébredés után, zuhanyzás előtt! :)

    Anikó: talán Heidi Klum és Gisele Bündchen ?!

    Mimózagirl: bizony! :) ezért szoktam fürdés előtt! :))

    VálaszTörlés
  5. Hú, ez jó fárasztó volt :) Megpróbálom majd minél gyakrabban beépíteni a programomba, mert nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  6. ugyehogyugye? örülök, hogy megcsináltad, szuper vagy! hajrá, minden nap! ;)

    VálaszTörlés