2012. szeptember 19., szerda

Nincs több kifogás - gyönyörű has

Múlt hét szerdán meglepően nagy népszerűségnek örvendett a tornázós bejegyzésem. Aki akkor csatlakozott, ma már 7 edzésen van túl, ami több, mint egy óra, úgyhogy le a kalappal mindenki előtt. 
A jutalmatok egy kis változatosság, mert ha velem tartotok a napi 10 perc torna kihíváson, akkor mától variálhatunk. Egyik nap kar, másik nap pedig a has. A monotonitás mától nem kifogás.
 

Ahogy az sem kifogás, hogy utálok a földön fetrengeni edzés közben, annyira, hogy sokszor inkább nem is edzek. Leesik a vérnyomásom, ásítozok, vagy a cica jön oda és piszkál, biztos, mert nem látja gyakran, hogy a hasamat edzem. Aki ezzel egy picit is így van, annak itt egy állva hasizmozó 10 perces videó, ha tényleg hasból csináljátok a mozdulatokat, ahogy azt az asszony belénk sulykolja, akkor lehet érezni a végére, pedig közben nem tűnik megterhelőnek.



A karomon érzem már a rendszeres edzést és napról napra könnyebben megy a 10 perc, most a hasamon a sor, ami világ életemben a legproblémásabb testrészem volt, de nincs több kifogás, napi 10 percem van egy lapos hasra.
Akinek sok ideje van, vagy meg se kottyan 10 perc edzés, bátran csinálja meg mindkét edzést, variálja karral vagy várjon a jövő hétig, amikor jön az újabb edzés.

Hajrá lányok!

Hogy álltok? Melyik testrészetekre férne rá napi 10 perc? Tudtok fekve sportolni? Mikor edzetek legszívesebben?

11 megjegyzés:

  1. Én is elkezdtem ám! ;) Szerintem nagylábujjtól homlokig rám fér! :D

    VálaszTörlés
  2. én ezt a tízperces kihívást most kihagytam, úgy érzem a karom állandó edzésben van, a hasam viszon lapos, viszont várom a comb 10 perceit.. legalábbis reménykedem, hogy az is eljön:))

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom a 10 perc comb táborhoz!

    VálaszTörlés
  4. Én régen utáltam a hasizmozást, általánosban az volt a legellenszenvesebb az öt felmérés közül is, de gimnáziumra valahogy ez megváltozott, talán mert a legjófejebb, legszuperebb tesitanárom van, aki a világon létezik, és már minden mozgást megszerettem, legeslegjobban talán a hasizmot:D

    VálaszTörlés
  5. Szívesen csatlakozom, mert én ugyanúgy vagyok a kutyussal, mint Te a cicussal. Általában a fejem mellé telepszik, hogy minél jobban lássam, ami felülésnél azért elég zavaró tud lenni. :)

    VálaszTörlés
  6. Ááá, ez már jobban tetszik, mint a kar :) Már csak azért is, mert nekem ez a legproblémásabb területem :/ Meg a popsi-comb kombó, szóval azt is várom :) A nem földön fekvős nagyon tetszik, holnap ki is próbálom :)

    VálaszTörlés
  7. Hú, pont egy ilyen bejegyzésre volt szükségem :))) Gondolat olvasó vagy!!!! A karommal nincs problémám, de a hasam az már más kérdés... Most pont beteg vagyok ( :'( ) de ha meggyógyulok (remélhetőleg jövőhéten már biztosan) akkor tuti hasznát fogom venni :DD Köszi :)))

    VálaszTörlés
  8. Én a Bodyrock.tv edzéseit csináltam tavasszal, hát 12 perc kifingasz edzések, de megérte. Neki kell kezdenem újra, mert a nyár folyamán sikerült kicsikét elhanyagolni magam. :D szóval róluk beszélek: http://www.bodyrock.tv/

    VálaszTörlés
  9. Nagyon tetszik a blogod, és sok érdekes témát találtam itt, amit szívesen olvasgatok! Ezek a gyakorlatok is jók, le is töltöttem őket. Annyit azonban szeretnék elmondani - suliban tanultam és alkalmazom is, és nem okoskodni szeretnék, csak szerintem fontos - hogy csak ezektől nem lesz szép hasa az embernek. Gonosz dolog, de ezek sajnos nem viszik le a zsírt a hasunkról - lehet, hogy a has izmosabb és feszesebb lesz tőle, és zsír is másként néz ki, ha izom van alatta, de... De az úszógumik és a hashájak ellen csak a kardió használ és a diéta - legalábbis én úgy tapasztaltam.

    VálaszTörlés
  10. Én annyira utálok pl futni, hogy előbb csinálnék meg 5000 hasizomgyakorlatot, minthogy lefussak egy km-t. Tudom, fogyási szempontból semmit nem érnék el vele, ez csak a véleményem:)

    VálaszTörlés
  11. Suzy: hajrá anya! :*

    Ami, lolli: adom a combjaimat, ha Ti külditek a hasatokat!

    Lau: bárcsak mindenkinek ilyen tanára lenne, szerintem sokkal fontosabb a mozgás szeretete, mint a legtöbb tárgy!

    Robin: azért ez cuki! :))

    Ágnes: keresek olyat is! addig hajrá ezzel!

    Ágibábi: sok gyógypuszi és aztán hajrá!

    Nó: aztaa, kemény vagy!

    arita: köszi, és jó, hogy megírtad, nem említettem, mert arra gondoltam, hogy ez köztudott és nem akarok belemenni mélyen a témába, vannak direkt erre szakosodott blogok én meg kicsit se értek hozzá! de teljesen jogos! ;)

    Ayesha: nagyon meg tudom érteni! :)


    VálaszTörlés