2012. november 5., hétfő

Szépfiúk házimunkához

Aki mostanában feltévedt a Pinterestre egészen biztos, hogy nem tudott elkerülni két nevet. Ryan Gosling és Channing Tatum mindenhol ott van, úgyhogy innen se hiányozhatnak.
Főleg, mert ma esik az eső, egyedül vagyok itthon és rengeteg házimunka vár rám, elkél a segítség.
A Nick Carter-korszak(om) óta sok víz lefolyt a Dunán és lehet, hogy ők ketten azok, akik még éppen idősebbek nálam, ki tudja, a következő sármőrhöz már lehet, hogy csak gyengéd anyai érzelmek fognak fűzni, úgyhogy most utoljára még rajongok egyet értük, szép csendben, vasalás közben.
Ti is megtehetitek, találtam tőlük 1-1 filmet, amit meg lehet nézni a youtube-on.

Kedves John! és Channing Tatum:



Ryan Gosling és a Blue Valentine:

 


Abban talán már most megegyezhetünk, hogy nem a legpuhányabb fiúkról van szó, de sose hittem volna, hogy ennél több van a kockás hasuk alatt. Egészen tegnap estig, amikor az Ellen Show részeit néztem és nyihogva nevettem, úgyhogy el kell ismernem jópofa fiúk lehetnek ők.






Ezek után gondoljunk bele, milyen lehet Rachel McAdams egy munkanapja?


Ti hogy álltok a szépfiúkkal? Ki az aki miatt megáll a kezetek portörölgetés közben? Team Ryan vagy Team Channing? Esetleg Team Nick? :)
Szoktátok nézni Ellent? El tudtok képzelni nála jobb riportert? Vagy mondjuk azt, hogy Áderné és Orbánné fekvőtámasz versenyeznek a DTK showban? Mert Ellennél ilyesmi előfordulhat.
Mivel motiváljátok magatokat a házimunkához egy esős napon?

6 megjegyzés:

  1. Fekvőtámasz versenyeznek a DTK showban behaltam!!! :)














































    VálaszTörlés
  2. Épp nem túl rég néztem meg a Kedves John!-t és nagyon tetszett, és Team Channing :) Amúgy aki nekem nagyon bejön az Ian Somerhalder. Irtó szexi szerintem és eszméletlen szép szemei vannak :)

    VálaszTörlés
  3. Lola: pedig ez az autentikus magyar fordítás, nem? ;)

    Ágnes:
    nálam ma este fog menni, a manikür-pedikür-hajvasalás programhoz! :)
    Ian szemei tényleg egészen különlegesek, de én őt sajnos olyan filmben láttam legelőször, ami nagyon megragadt bennem és nem tudom elképzelni úgy, hogy nem ő a bugyiban ágyon ugráló meleg srác. :))
    úgyhogy meghagyom Neked! :))

    VálaszTörlés
  4. team ryan!!!!
    főleg a blue valentine után......na ez a film nagyon durván jó...no és a Drive is, ajánlom a következő házi wellness-estéhez nagyon!!! ;)

    VálaszTörlés
  5. Dorka, tudom melyik filmre gondolsz :D Pont ezt a jelenetet láttam .gif formátumban :D Nézz meg pár Vámpírnaplók részt, és megváltozik a véleményed ;) Már a fülei se olyan csacsi-szerűek :D

    VálaszTörlés
  6. Csillu: egyik film női főszereplőjét se nagyon szeretem, ez sokat levesz, de Ryan cuki! :)

    Ági: meg fogok nézni, mert ezt le az emléket felül kéne írni! :))

    VálaszTörlés