2012. november 16., péntek

TAG hét - péntek

Elérkezett a TAG hét utolsó napja és már most hiányzik. Olyan jó volt olvasni, hogy mi mindenben hasonlítunk és sokatoknál érzetem, hogy nagyon jó barátnők lennénk. A tegnapi nap történetei nagyon szívmelengetőek voltak, köszönöm, hogy elmeséltétek a Ti lovestory-tokat. Ma jöjjenek olyan kérdések, amik maradtak, random, de vicces kérdések.
Lányos lány vagy?
Külsőségekben egyáltalán nem, belsőre nagyon. Nem szeretem a rózsaszín dolgokat, a vásárlást és a legtöbb olyan dolgot, ami csajosnak számít, de igazi női agyam van, annak minden előnyével és hátrányával.

Kicsi vagy nagy táska?
Hatalmas táska, ha nem fér el benne egy fél úthenger, akkor szóba se jön. Ha táska van nálam, általában másfél napra pakolok, úgyhogy mindennek el kell férnie nálam.

Alacsony vagy?
Egyáltalán nem, sose voltam az, az átlag magyar férfinál magasabb vagyok, 178 cm.

Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
Persze, de biztos vagyok benne, hogy nem fogok semmit megcsináltatni magamon, pedig lenne mit, de rettegek a műtétektől, egyszerűen nem ér ennyit egy tökéletes test. De ha a plasztikai sebész jótündér egy csettintésre elintézné és nem fájna, akkor igent mondanék.

Óvodában mi volt a jeled?
Falevél.

Hány pár cipőd van?
Elég kevés olyan, amit tényleg hordok és nem csak egyszer vettem, hogy valamilyen alkalomra passzoljon. 
2 flip-flop, 1 félcipő, 1 converse, 1 futócipő, 1 fekete csizma, 1 barna bokacsizma és 1 fekete mumbuc (kamu ugg) amit csak itthon veszek fel.

Kedvenc városod?
Velence és Stockholm, nagyon különböző városok, de mindkettőben nagyon otthon éreztem magam. Magyarországon Pécs a szívem csücske.

Kiről lettél elnevezve?
A keresztnevemet a jelentése miatt kaptam, de van egy második nevem, amit a nagymamám után kaptam, aki aznap halt meg, amikor a szüleim megtudták, hogy úton vagyok.

Mikor sírtál utoljára?
Tegnap megkönnyeztem a kommentjeiteket, nagyon könnyen elsírom magam, örömömben és bánatomban is.

Bunjee-jumpingolnál?
Nem hiszem, félős vagyok.

Milyen színű a szemed?
Alkalmazkodik a környezetéhez és változó, de leggyakrabban kék.

Ijesztő filmek, vagy happy end?
Happy end, tényleg félős vagyok.

Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
Ausztráliába. Gyerekkoromban anyukám rengeteget utazott kongresszusokra és mindig vitt magával. Így bejártam majdnem az egész világot, de nagyon sajnálom, hogy ez 15 éve volt, mert sok mindenre nem emlékszem már és most biztos jobban ki tudnám használni ezt a hatalmas lehetőséget.

Hol születtél?
Budapesten.

Van testvéred?
Sajnos nincs.

Kedvenc számod?
Mostanában nagyon tetszik a 4-es szám, sokszor futok bele és nagyon tetszik, hogy az osztályzatok között is jó, de nem tökéletes.

Beszélgetés téma, amit utálsz?
Bármi, amit túl komolyan vesznek és nem fogadják el más véleményét, vagy lenéznek a véleményükkel másokat.

Rossz tulajdonságaid?
Nehezen kezdek neki dolgoknak és túlságosan is az érzelmeimmel vezérelem az életemet,amik ráadásul elég hirtelen változnak.

Van valamilyen különleges képességed?
Ijesztően jól működnek a megérzéseim.

Elégedett vagy az életeddel?
Jobban, mint bármikor. Múltkor arról beszélgettünk, hogy mit csinálnánk, ha megnyernénk a lottót. Lényegében nem nagyon változtattunk semmin, ez talán annak a jele, hogy minden jó ahogy van. 
Nagyon sokáig nem találtam a helyem, de az elmúlt évben minden úgy alakult, ahogy azt mindig is álmodtam.


Remélem tetszett Nektek ez a hét, én imádtam. 
Jövő héten még nem karácsonyi, de karácsonyra készülődő bejegyzésekkel jövök, addig is jó pihenést a hétvégére!

15 megjegyzés:

  1. Lányos lány vagy?
    Külsőleg abszolút, belsőleg és gondolkodásban viszont abszolút pasi :D Pl inkább megnézek egy lányt, mint egy fiút. A pasikon nincs mit nézni, egy lányon viszont van :D Haja, alakja, ruhája... Persze nincsenek ferde hajlamaim :D

    Kicsi vagy nagy táska?
    Attól függ. Ha csak itthon ugrok le, akkor elég a kisebb, amibe belefér a pénztárcám, kulcstartóm (ami kb 2 tenyerembe fér el a maci és mókus plüss kulcstartóknak köszönhetően :D), 2 telefonom és az esernyőm. Ha shoppingolni megyek, akkor nagy táska, és a már említetteken kívül minden más felesleges cuccot is belepakolok :D Nekem nem való a kis táska, már csak a kulcstartóm miatt sem :D

    Alacsony vagy?
    Inkább közepes :D 165 cm :) Az nem számít alacsonynak, ugye? :p

    Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
    Persze, hogy gondolkoztam, van olyan lány, aki nem agyal ezen legalább 1x az életben? :) De tettlegességig sose mennék el, nem bírom a fájdalmat, félek a műtéttől és nem biztos, h meg tudnám szokni a gondolatot, hogy szilikon van a cicimben :D

    Óvodában mi volt a jeled?
    Kanál-villa

    Hány pár cipőd van?
    Flip-flopokat is beleszámolva (amiket hordok, mert van vagy 4 pár, amit abszolút nem) kb 12 pár. Sportcipők, csizmák, magassarkú, papucsok.

    Kedvenc városod?
    Győr és Zirc. Előbbi csak úgy, mert nem tudom :D Utóbbi meg azért, mert csudiszép, kellemes kis város, ott laknak nagyszüleim és imádok ott lenni :)

    Kiről lettél elnevezve?
    Tudtommal senkiről, apukámnak ez a név tetszett.

    Mikor sírtál utoljára?
    Nem tudom. Mostanság nem volt olyan esemény, ami miatt sírnom kellett volna, és olyan filmet se néztem :) Ahogy idősödök (haha :D) úgy leszek egyre sírósabb :D

    Bunjee-jumpingolnál?
    Naná :) Persze ha már ott lennék, tuti meggondolnám magam, a strandon az ugrótoronyból se mertem leugrani, pedig az kb 50m-es csak :D

    Milyen színű a szemed?
    Zöldes barna, olyan formában, hogy a pupillám körül van egy barna sáv, a többi pedig zöld. Szeretem a színét :)

    Ijesztő filmek, vagy happy end?
    Mindkettő. Ha egyedül vagyok, akkor inkább happy end, ijesztőset csak társaságban :D

    Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
    Bécs, egy nyári tábor alkalmával.

    Hol születtél?
    Vásárosnamény

    Van testvéred?
    Egy öcsém van

    Kedvenc számod?
    Ha olyan szám, mint zene, akkor sok van, nem sorolom fel, csak a leglegeket :) Zanzibar, Depresszió, Rihanna, Zorall.
    Ha olyan szám, amit te is írtál, akkor 12 és 21 :)

    Beszélgetés téma, amit utálsz?
    Politika.

    Rossz tulajdonságaid?
    Türelmetlen (kedvenc mondásom ezzel kapcsolatban: nem vagyok türelmetlen, csak nem szeretek várni. :D), néha túl hisztis és makacs :)

    Van valamilyen különleges képességed?
    Zseniálisan tudok hülyeségeket kérdezni :D És mostanság a megérzéseim is bejönnek :)

    Elégedett vagy az életeddel?
    Még nem teljesen.

    VálaszTörlés
  2. megválaszoltam egy sornyit a heti TAGjeidből a blogomban itt:

    http://dailylolli.blogspot.hu/

    egyébként totál meg voltam lepődve rajta, hogy a válaszaid 90%-ában ugyanaz lenne az én válaszom is. talán a legnagyobb különbség az volt, hogy én egyáltalán nem szeretem a kávét:D:D

    VálaszTörlés
  3. Lányos lány vagy?
    Nagyon, külsőleg biztosan, belsőleg viszont egy kicsit fiús vagyok: szeretem a focit és általában a sportokat, és nem szeretek keverni összevissza.

    Kicsi vagy nagy táska?
    Közepes.=)

    Alacsony vagy?
    Nagyon, 155 cm!=D

    Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
    Néha eszembe jut, mennyire kis béna orrom van, de nem csináltatnám meg.

    Óvodában mi volt a jeled?
    Olló.

    Hány pár cipőd van?
    Több, mint 20.=) Csupa szép magassarkú és/vagy elegáns cipők, de van Converse-em is, sportoláshoz való cipőm is.

    Kedvenc városod?
    Ha külföld, akkor szívem szerelme London és Bécs, ha belföld, akkor Budapest és Győr. Érdekes egyébként, hogy tavasszal voltunk a sulival egy buszos úton, megnéztük utolsó nap Párizst is, szinte mindenki odavolt érte, de én nagyon nem... Mondjuk lehet azért, mert iszonyú rosszul voltam testileg-lelkileg épp akkor.

    Kiről lettél elnevezve?
    Senkiről, anyukámnak tetszett ez a név.=)

    Mikor sírtál utoljára?
    Szerintem a foci EB döntőjén, a második spanyol gól után. Akkor felrohantam az emeletre, ledobtam magam a matracra, és egy órán keresztül sírtam. Igen, tudom, kemény az életem és nem irigyelnivalóak a problémáim!=DD Visszagondolva talán ciki, de mivel akkor a fél olasz válogatott ugyanúgy sírt, mint én, csak kismillió tévékamerába, azt gondolom, talán nekem is szabad.

    Bunjee-jumpingolnál?
    A vidámparkban konkrét halálfélelmem volt a játékok felén, úgyhogy nem.

    Milyen színű a szemed?
    Leginkább zöld vagy barnászöld. Ha sírok, akkor smaragdzöld, ha kitágul a pupillám, barna.

    Ijesztő filmek, vagy happy end?
    Mindkettőt szeretem.

    Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
    London. Örök szerelem, szívesen élnék ott is.=)

    Hol születtél?
    Győrben.

    Van testvéred?
    Nincs, viszont anyáék keresztfia olyan, mintha a bátyám lenne.=)

    Kedvenc számod?
    29

    Beszélgetés téma, amit utálsz?
    Ha valaki elkezdi analizálni az érzéseimet. Menjen már!

    Rossz tulajdonságaid?
    Türelmetlen, makacs és hisztis vagyok, és mindent rémesen komolyan veszek, pedig a dolgok felét nem is kéne.

    Van valamilyen különleges képességed?
    Megálmodok eseményeket.

    Elégedett vagy az életeddel?
    Azt hiszem, összességében igen. Lehetne jobb, de ez a mostani is jó.=)

    VálaszTörlés
  4. Lányos lány vagy?
    Abszolúlt. Kívülről nem mindíg látszik, pl. rettentő slampos tudok lenni itthon. Imádom magam sminkelni, elmenni a barátnőimmel vásárolgatni.
    Kicsi vagy nagy táska?
    Ez attól is függ, hogy hova megyek.
    Alacsony vagy?
    Extra alacsony. :-D
    Óvodában mi volt a jeled?
    Szívecske.
    Hány pár cipőd van?
    15 pár nagyjából.
    Kedvenc városod?
    New York.
    Kiről lettél elnevezve?
    Senkiről, szüleimnek és a bátyámnak is tetszett a név.
    Mikor sírtál utoljára?
    Sajnos, nagyon érzelgős típus vagyok. Utoljára néhány órája sírtam az egyik kedvenc sorozatom egy jelenetén.
    Bunjee-jumpingolnál?
    Persze, jó buli lehet.
    Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
    Néha megfordul a fejemben, hogy jó lenne átszabatni az orromat, de aztán meg ott a félelem is, hogy mi van, ha nem lesz olyan amilyen én szeretnék.
    Milyen színű a szemed?
    Zöld.
    Ijesztő filmek, vagy happy end?
    Hangulatomtól függ.
    Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
    Spanyolország-Lloret de Mar
    Hol születtél?
    Veszprém
    Van testvéred?
    Igen van egy bátyám.
    Kedvenc számod?
    2 és az 5.
    Beszélgetés téma, amit utálsz?
    Politika.
    Rossz tulajdonságaid?
    Önfejű, makacs.
    Van valamilyen különleges képességed?
    Jók a megérzéseim.
    Elégedett vagy az életeddel?
    Mondjuk azt, hogy igen, lehetne jobb is, de majd alakul.

    VálaszTörlés
  5. Ágnes: mennyi minden van, ami pont ellenkező és ami hasonló! :)

    lolli: ó én ezt sejtettem rég óta, a kommentjeid alapján éreztem, hogy ez van a levegőben! :) a kávéról meg annyit, hogy itthon sose iszom, nincs is kávéfőzőnk. de szeretek kávézni! :) megyek gyorsan és elolvasom a Te válaszaidat is!

    apolka: Párizs nekem is csalódás volt, de lehet, hogy csak, mert rosszkor voltam!
    jaj a megálmodás nekem is van néha, nagyon jó dolog! :)

    Miss Gica: nagyon tetszenek a válaszaid, köszi, hogy írtál! :)

    VálaszTörlés
  6. az első három nap: http://dettitomi.blogspot.hu/2012/11/tag-ek.html
    az ötödik: http://dettitomi.blogspot.hu/2012/11/tag-utolso-nap.html
    a harmadikat kihagytam, gyakorlatilag arról szól az egész blog:) Mondjuk, újabban a másikat írogatom rendszeresen, érthető okoból babaszuszi.blogspot.com :)

    VálaszTörlés
  7. hmmm, a negyediket hagytam ki, nem a harmadikat, bocsi:)

    VálaszTörlés
  8. Lányos lány vagy?
    Külsőre általában igen, belsőre is-is. Nem vagyok tipikusan csajos, de fiús sem.
    Kicsi vagy nagy táska?
    Naná, hogy nagy! A fél életemet magammal cipelem állandóan!
    Alacsony vagy?
    Hát, nem túl magas, 163 centi.
    Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
    Persze, és ha lenne rá pénzem, be is vállalnám.
    Óvodában mi volt a jeled?
    Körte, pedig nem is szeretem. :)
    Hány pár cipőd van?
    Van vagy 20 pár, de nem hordom mindegyiket folyamatosan.
    Kedvenc városod?
    Moszkva, magyarban pedig Szeged.
    Kiről lettél elnevezve?
    A virágok római istennőjéről. :)
    Mikor sírtál utoljára?
    Sokat sírok, sajnos depresszióra hajlamos vagyok, mindenen el tudom sírni magam. Szerdán sírtam utoljára.
    Bunjee-jumpingolnál?
    Régen nagy álmom volt, ma már nem biztos, hogy bevállalnám.
    Milyen színű a szemed?
    Spenótzöld. :)
    Ijesztő filmek, vagy happy end?
    Én is félős vagyok, de mégis szeretem a horrort, bár garantáltan nem tudok aludni utána... Ahogy öregszem, inkább a happy end-re szavazok.
    Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
    Nem voltak nagy lehetőségeim, úgyhogy Erdély, és gyönyörű volt.
    Hol születtél?
    Sárváron.
    Van testvéred?
    Nincs.
    Kedvenc számod?
    13, babonás nem vagyok! :)
    Beszélgetés téma, amit utálsz?
    Politika, összeesküvés-elméletek.
    Rossz tulajdonságaid?
    Akaratos vagyok, és egy kicsit zsarnokoskodásra hajlamos, de iszonyú lelkiismeretes is, úgyhogy nem vagyok egy hárpia. :)

    VálaszTörlés
  9. Lányos lány vagy?
    nagyon hangulatfüggő...tudok dögös lenni, tudok nagyon gázul is kinézni :D a személyiségem is megosztó, van amiben pasis van amiben nőcis vagyok

    Kicsi vagy nagy táska?
    csak nagy táskám van, ideje lenne beszerezni egy kicsit is, de tudom, hogy amennyi hasznos és haszontalan dolgot hordok magamnál, nem férnék el kis táskába :D

    Alacsony vagy?
    175 minek számít?

    Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
    Nem vagyok magammal megelégedve, de még meg sem fordult a fejembe, volt szerencsém már szilikon implantátumot fogni, hááát nem kéne, pláne hogy a sajátommal teljesen ki vagyok békülve, de másmilyen beavatkozáson se gondolkoztam még, nem is kell...

    Óvodában mi volt a jeled?
    Pillangó :)

    Hány pár cipőd van?
    hmmm 10-11?

    Kedvenc városod?
    uha...NYC, London, Brüsszel, SZEGED!! (jóhogy hát itt élek =) )

    Kiről lettél elnevezve?
    hát fogalmam nincs, nem tudom honnan a fenéből jött a Boglárka.. :D
    (biztos eredetéből adódóan, olyan voltam mint egy gyöngy...formáját tekintve :D )

    Mikor sírtál utoljára?
    Folyamatosan bőgök...heartbreak...

    Bunjee-jumpingolnál?
    hát...elég volt nekem a bécsi vidámpark...

    Milyen színű a szemed?
    Barna.

    Ijesztő filmek, vagy happy end?
    HAPPY END!!!! nagyon szarós vagyok :D a barátaim nem is szeretnek velem horrort nézni, mert végig pofázom, hogy ne féljek :D

    Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
    London? Hurghada? a gugli szerint Hurghada van messzebb a maga 2590 km-vel

    Hol születtél?
    Szeged

    Van testvéred?
    Öccs

    Kedvenc számod?
    15, 19

    Beszélgetés téma, amit utálsz?
    olyan amit utálnék, olyanról nem tudok, mindenről elbeszélgetek amire van egy kis rálátásom is...de hangulatfüggő...illetve "előadás" függő is...

    Rossz tulajdonságaid?
    Túlkombinálok dolgokat, makacs vagyok bizonyos dolgokban,helyzetekben.

    VálaszTörlés
  10. bocsi az utolsó kettő kimaradt :$

    Van valamilyen különleges képességed?
    extra kicsi a fülem és tudom mozgatni, igazi vizilócimpák :)

    Elégedett vagy az életeddel?
    Jelenleg baromira nem, most világvége fájdalmam van. Hazaköltöztem, összetörték a szívem, a szokásos hiszti ami ezzel jár, de majd elmúlik és akkor remélem elégedett leszek.

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Lányos lány vagy? Amennyire csak lehet. Teljesen.
    Kicsi táska, vagy nagy? Csakis nagy, a saját cuccomon kívül el kell, h férjen benne pár pelenka, egy popsitörlő, alátét, csereruha, tea, két marék kisautó és egy mesekönyv.
    Alacsony vagy? 178, szóval nagyon nem.
    Plasztikai műtét? Ha nem számítana az ára, akkor szerintem megcsináltatnám a cicimet.
    Ovis jel? Fa voltam.
    Hány pár cipőd van? 12. Magas- laposabb bokacsizma, edzőcipő, magassarkúak, csizmák, peep toe, papucs, balerina, saru, plusz egy szétgyúrt edzőcipő a kertbe.
    Kedvenc város? Itthon Eger, kint Barcelona.
    Kről neveztek el? Oh, igazán fantáziadúsan anyuról.
    Mikor sírtál utoljára? Pár napja "leszaranyáztak" és ez időnként megvisel.
    Bungee jumping? Sokáig azt hittem, h igen, aztán kipróbálhattam volna, de nem mertem, utóbb kiderült, h jobban is tettem, hiszem akkor már terhes voltam, csak még nem tudtuk.
    Milyen színű a szemed? Zöld.
    Happy end, v horror? Csakis happy end.
    Mi volt a legtávolabbi hely, ahová eljutottál? Ibiza :)
    Hol születtél? Pápán.
    Van testvéred? Nincs.
    Téma, amit utálsz? Az érzelmeim elemzését és bármilyen észosztás jellegű beszélgetést.
    Rossz tulajdonságaid? Á, nekem nincs. :) Kicsit hisztis vagyok és néha elég pokróc a modorom.
    Van valamilyen különleges képességed? Képes vagyok bárhol eltévedni, akár gps- szel a kezemben is :) Komolyra fordítva, illene jobban hallagtnom a megérzéseimre..
    Elégedett vagy az életeddel? Nem mindig könnyű, de nem cserélném el semmiért sem!

    VálaszTörlés
  12. Lányos lány vagy?

    Külsőleg lányos vagyok nagyon, belül meg változó. Mindenesetre sosem voltam az a tipikus "lány"..kislánykoromban is mindig lenyírt hajam volt (mondjuk ennek nem örültem, de mama szerint praktikus volt), sosem vonzott a rózsaszín, a hello kitty és a disney hercegnők sem!

    Kicsi vagy nagy táska?

    Képtelen vagyok a kevés cucc pakolására és mivel a kis táska hülyén néz ki kitömve, mindig nagy van nálam!:)


    Alacsony vagy?

    Azt hiszem 171 cm vagyok, szóval nem vagyok alacsony. Furcsa, mert én ennél mindig magasabb akartam lenni, olyan magas lány hosszú vékony lábakkal!:)

    Gondolkoztál már plasztikai műtéten?

    Igen, mell kisebbítésen. Nem olyan extrán nagy, de nem arányos a testalkatomhoz és nagyon fáj tőle a hátam, mert a testem meg vékony. Mindig előrehajlik a vállam emiatt, nem bírom el és engem ez nagyon zavar. Persze szigorúan terhesség(ek) után, ki tudja...hallottam már olyat, hogy visszament valakinek az eredetinél is jobban!

    Óvodában mi volt a jeled?

    Az első oviban olimpiai karika, ezt azóta se hallottam senkitől, szóval nagyon büszke vagyok rá!:) Persze anyukám már nem volt ilyen boldog, mert mindenre felvarrattam, ő meg végiggyártotta nekem a cuccaimat sok színes karikával!:) A második hóember volt.

    Hány pár cipőd van?

    Szerintem elég sok, amiből kevés van az a magassarkú. Abból van egy fekete, egy nude színű meg egy szalma-telitalpú...őket nem viszem túlzásba.

    Kedvenc városod?

    Itthon: Budapest, Eger, Pécs, Sopron
    Külföld: Olasz kisvárosok és biztos vagyok benne, hogy az amerikai kisvárosok is ide kerülnének, de ezek még hátra vannak!

    Kiről lettél elnevezve?

    Nem tudom, ők sem tudják, csak úgy jött :)

    Mikor sírtál utoljára?

    Mindenen tudok sírni, utoljára mondjuk azon, hogy nem fogok a végére érni az anyagnak a keddi zh-ig!:) (ez olyan sírás mikor betetőzik a több napos tanulás, de aztán 5 perc múlva már ok minden)

    Bunjee-jumpingolnál?

    Nem, mert iszonyúan félek és amúgy sem vonz.

    Milyen színű a szemed?

    A zöld összes árnyalatába képes átalakulni, ahogy a hajam is.

    Ijesztő filmek, vagy happy end?

    Régen annyi horrort néztem, hogy ma már nappal is úgy megyek az utcán, hogy 3 percenként hátranézek, szóval ma már max vmi jó nyomozós film, de inkább happy end.


    Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?

    Eddig még csak Európa, de a legeslegjobban Californiába vágyom. Meg Alaszkába.

    Hol születtél?

    Budapest

    Van testvéred?

    3 lány

    Kedvenc számod?

    6 mondjuk

    Beszélgetés téma, amit utálsz?

    politika, mert nem szeretem a konfliktusokat, annak meg mindig az a vége!:)

    Rossz tulajdonságaid?

    Néha határozatlan, makacs és sajnos halogatni is szeretek.


    Van valamilyen különleges képességed?

    A fülemet tudom én is mozgatni, de csak úgy, hogy ha elkezdem nem néz még senki, mert különben nem megy!:)

    Elégedett vagy az életeddel?

    Most úgy érzem igen. Nyilván vannak mélypontok, de egyre jobban tudok változni én is, és változtatni. Mindig próbálom keresni a jót a dolgokban, szóval igyekszem mindenhez így hozzáállni!:)



    VálaszTörlés
  13. De kár, hogy vége :( De legalább a jövő hét karácsonyra készülődős lesz :DDD
    Na akkor a válaszaim:
    Lányos lány vagy?
    Az én válaszom, nagyon hasonlít a tiedre... am a külsőt illeti, nem vagyok olyan, aki ha pl. egy szél haja kicsit eláll,akkor szívinfarktust, kap viszont pl. a logikám, gondolkodásom tipikus női :D
    Kicsi vagy nagy táska?
    Nagy, már csak azért is mert könyv nélkül el nem indulok, és azért egy nagy táskában mégis csak jobban elfér... :)
    Alacsony vagy?
    Szerintem nem... 173 centi vagyok (kb.) és ez nagyjából elég nekem :)
    Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
    Nem. Engem kicsit elrettentenek azok a sztárok, akik nem hogy szebbek nem lettek hanem, néhányan már szörnyekhez hasonlítanak...
    Óvodában mi volt a jeled?
    Szívecske <3 (ugye milyen kis szuper jel, még itt is letudom írni :D)
    Hány pár cipőd van?
    Egyértelműen kevés, nálam a cipők kihalásos alapon váltogatják egymást XD
    Kedvenc városod?
    Budapest, és Bonyhád :)
    Kiről lettél elnevezve?
    Szerintem senkiről, csak úgy jött :)
    Mikor sírtál utoljára?
    Szerintem tegnap... már azt se tudom min, de nálam kb. minden érzelemhez sírás is társul...:)
    Bunjee-jumpingolnál?
    Nem. Soha. Tériszonyom van :(
    Milyen színű a szemed?
    Barna. Olyan mint anyukámnak és húgomnak, de én mindig olyan gyönyörű kéket szerettem volna, amilyen apukámnak van
    Ijesztő filmek, vagy happy end?
    Happy end. Én minden ijesztő filmtől megijedek...
    Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
    Spanyolország, Mallorca, családdal voltunk ott :)
    Hol születtél?
    Budapesten
    Van testvéred?
    Van egy húgom, aki két évvel fiatalabb nálam, és mivel ilyen kicsi a korkülönbség nagyon jóban vagyunk. (általában :P)
    Kedvenc számod?
    6,2, és 8... én ilyen egoista vagyok... (6.28.-án születtem :D)
    Beszélgetés téma, amit utálsz?
    Az olyan témákat nem szeretem, amihez nem tud minden jelenlévő hozzászólni...
    Rossz tulajdonságaid?
    Gyakran lusta vagyok, és hangulatos :(
    Van valamilyen különleges képességed?
    Jól tippelek :D
    Elégedett vagy az életeddel?
    Igen :)

    VálaszTörlés
  14. Lányos lány vagy?
    Szerintem igen, bár rövid a hajam és nem szoktam sírni.

    Kicsi vagy nagy táska?
    Óriási táska és ha lehet, Carpisa.

    Alacsony vagy?
    Nem, 168 cm.

    Gondolkoztál már plasztikai műtéten?
    Igen, néhány dolgot talán meg is csináltatnék, de drasztikus változást nem szeretnék, én így vagyok én :) !

    Óvodában mi volt a jeled?
    Dobókocka. Most az unokaöcsémnek is ugyanez, 3,5 éves és úgy mondja,hogy bobókocka :) !

    Hány pár cipőd van?
    15-20 körül. Mind fekete...

    Kedvenc városod?
    Budapest.

    Kiről lettél elnevezve?
    A keresztanyámról, aki a nagynéném egyben.

    Mikor sírtál utoljára?
    Nagyon régen, nem tudom, hogy mikor.

    Bunjee-jumpingolnál?
    Soha.

    Milyen színű a szemed?
    Olivazöldes barna, ha konkrétan akarok fogalmazni.

    Ijesztő filmek, vagy happy end?
    Csak happy end. Azt viszont utálom, amikor egy filmnek nincs rendesen vége. Ha már kifizettem a jegyárat, tolják elém a teljes sztorit, nem nekem kelljen kitalálnom :) !

    Mi volt a legtávolibb hely, ahova eljutottál?
    Nem nagyon utazom.

    Hol születtél?
    Budapesten.

    Van testvéred?
    4 húgom van.

    Kedvenc számod?
    Talán a 8-as.

    Beszélgetés téma, amit utálsz?
    Ha kritizálnak, azt nem szeretem. A politikát viszont nagyon szeretem.

    Rossz tulajdonságaid?
    Halogatok, nehezen osztom be az időmet.

    Van valamilyen különleges képességed?
    Nagyon megoldás-centrikus vagyok és nőhöz képest eléggé logikus is.

    Elégedett vagy az életeddel?
    Most nagyon jó periódusban vagyok, boldogabb vagyok, mint valaha, de még sok célom és tervem van, amiket megvalósítok :) !

    VálaszTörlés
  15. Hoppácska, lemaradt az utolsó kettő:
    Van valamilyen különleges képességed?
    Nagyon jól kamuzok a tanároknak, elég jó befolyásoló képességem is van. De boszis képességem nincs.
    Elégedett vagy az életeddel?
    Jelen pillanatban úgy érzem, bár lenne egy-két dolog, ami még jól jönne, de azok nélkülözhetőek jelenleg. Néha nem tudom eldönteni, hogy bizonyos dolgokban jól döntöttem-e, de ez majd elválik idővel.

    VálaszTörlés