2013. március 5., kedd

Naked

Nem nagyon tudok olyan sminkben kicsit is érdekelt blogról, aki nem írt volna az Urban Decay Naked palettájáról. Kevés olyan sminktermék volt, amit ennyire sztároltak, de én valamiért ellenálltam. Most, hogy élőben is láttam, a reakcióm még mindig csak egy "mehh" volt. 
A bejegyzés címe mégis Naked. Akkor most mi van?
Menjünk vissza egy hónapot az időben, és képzeljük el, hogy én Amerikában vagyok. 60 óra alatt 4 óra alvással, de elég lelkesen, az első ott töltött napomon.
A nagynénémnek dolga volt, úgyhogy kirakott egy órára a The Oaks Mall-ban, hogy nézzek körül.
Körülnéztem és itt kezdődtek a bajok. Ilyen fáradtan, az eleve apró szemeim semennyire se látszottak és a szuperszáraz kaliforniai időben a hajam erősen hermionésodott. Ezzel szemben, mindenki más a környezetemben a csúcsformáját hozta. Az ottani lányok haja elképesztően fényes és egyenes, a sminkjük meg hibátlan. Mindenkinek, kivétel nélkül. 
Úgyhogy nem volt jobb ötletem, besunnyogtam egy Sephorába és megkértem egy lányt, hogy varázsoljon. Azt mondta, hogy ha varázslat, akkor az Óz palettához nyúl, ami ugyanúgy a filmhez kapcsolódó paletta, mint ami anno az Alíz csodaországban kapcsán is megjelent.

Gyönyörűen kisminkelt, mégse a paletta nyűgözött le igazából, hanem az, amit az arcommal csinált. Az elgyötört és száraz arcom, amin ráadásul két nagy heg is van olyan lett, mint egy porcelánbabáé. Úgyhogy megkérdeztem, hogy miket használt és felpakoltam.


És el ezennel el is érkeztünk a Naked-témához. Naked BB krém és pirosító.bronzosító-highlighter paletta.
Amúgy is nagy BB-krém tesztelésben vagyok nyár óta, ez a harmadik, amit próbálok és imádom. A legjobb szó rá, hogy ragyog tőle az arcom, nem fénylik, csak ragyog. Olyan mintha tényleg nem lenne rajta smink. A paletta tökéletes, teljesen matt és nagyon jól pigmentált.
Amit még a Sephorában vettem az életem legjobb korrektora. A színe tökéletesen passzol a bőrömhöz. Elég könnyű, hogy a szemem alá kenve nem gyűlik össze, de elég jól fed, hogy elrejtsen minden  bőrhibát. Mindezt olyan minimális mennyiséggel, hogy egy életre elég lesz.

Ez a sikertörténet után már csak a CVS volt hátra, ami egy gyógyszertár-drogéria-mennyország. Itt lehetett akciósan kapni a kedvenc szempillaspirálomat, csak nem MaxFactor, hanem Covergirl álnéven illetve a kis EOS tojást, ami a legjópofább formájú szájbalzsam, amit valaha láttam. Finom epres íze van, nehéz megállni, hogy ne harapjam le az egészet.


A rózsaszín szivacs, pont olyan, mint a beauty blender tojáskám, csak 10-es áron vettem a Marshall's-ban.

A kis bagolyt a barátnőm vette nekem, mert tudta, hogy amellett, hogy napi egy gallon vizet megiszom, még mindig száraz a kezem, ezért állandóan kenegettem. Reméltem, hogy a Body Shopban tudok venni kisebb kiszerelésű, táskába való mandulás testvajat, de már semmiet nem lehetett kapni. Úgyhogy itthon az első dolgom volt, hogy betáraztam belőle.

Ti milyen sminkre vágytok legjobban, amit itthon nem lehet kapni? 
Tudtok jó rendelős helyet, ahol Urban Decay és Kat von D sminkeket lehet kapni?
Láttátok az Óz filmet? Vesztek hozzá passzoló palettát?

20 megjegyzés:

  1. Eos ajakbalzsam a kedvencem. Nekem mandarinos van, amiben aktív hatóanyag 0,5% fenol. Még nem használtam Carmexet, de szerintem simán vetekszik vele. Szerinted? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szerintem a Carmex intenzívebb, de amióta eleget iszom nem használtam én se, nem szárad ki a szám! :)

      Törlés
  2. Szia!

    Én épp tegnap rendeltem meg a Naked Basics palettát, amiben egy kivételével matt színek vannak. Én nagyon szeretem a matt színeket, és a natúr színű sminkeket, és akárhogy osztottam, szoroztam, kombináltam, a végén mindig ehhez a palettához jutottam.
    Remélem, hamar megkapom majd, és elégedett is leszek vele. A hqhair.com-ról rendeltem, ingyenes a posta, és paypal-lal is lehet fizetni.
    Nagyon kíváncsi vagyok a filmre, a könyvet nagyon szerettem anno, de a hozzá tartozó UD sminkcuccok nem hoztak lázba (szerencsére).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. láttam azt is, nagyon jól néz ki! :) köszi a tippet!
      a könyvet én is imádtam, de szerintem ez teljesene más. persze nekem az volt a kedvencem, hogy a főhős is Dorka.

      Törlés
  3. én is a hqhair-t javaslom UD esetében. a rendelés leadásától a csomag megérkezéséig nálam mindössze 9 (!) nap telt el. kat von D beszerzési helyről sajna nem hallottam...

    VálaszTörlés
  4. tavaly áprilisban vettem meg az első Naked palettát a hajón, amivel mentünk át Franciaországból Angliába és IMÁDOM, életem legjobb sminkvétele volt.=) emlékszem, a csajok rögtön betódultak a duty free-be, megláttuk egy végzős lánnyal, hogy van Naked paletta, visítoztunk egy kicsit és mindketten azonnal a kosárba tettük.=D később ezzel a lánnyal futottam az Oxford streetre.=)
    itthon nem lehet kapni, hmm... igazság szerint a Maybelline kint kapható termékeire lennék kíváncsi. itthon mindig elmegyek a pult mellett, de haul videókban látni szoktam nagyon klassznak tűnő cuccokat, sajnálom, hogy sok mindent nem hoztak be (van pl egy krémpirosító, ami érdekel, meg a Baby lips, amiért minden Youtube guru odavan).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. fú, elmentem mellettük, de nem figyeltem! :( na majd legközelebb! :)

      Törlés
  5. Én a Guerlain sminkeket imádom! Kettőt emelnék ki: a szempillaspirál, amitől akkora pilláim lesznek, hogy mindenki azt hiszi, hogy műszempillám van, a másik az a szemkörnyéki alapozó, ami minden karikát eltűntet és sokkal frissebbnek tűnik a tekintetem! És mindkettő egész estig kitart, nem pereg le, nem gyűlik össze a ráncokban. Az ára nagyon borsos. Tengerentúlról hozzák a rokonok! :)

    Ózról pedig az én bejegyzésem jutott eszembe! :)

    http://imadeitiloveit.blogspot.hu/2013/02/smaragdvaros.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi a linket, isteni összeállítások! :)

      Törlés
  6. Én az eredeti koreai BB krémekre lennék kíváncsi, azt mondják, akik próbálták, hogy messziről kenterbe vernek minden hasonló nyugati cuccot. Minden mással, amit használok most elégedett vagyok, de szeretném valamivel kiváltani az alapozót.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én koreai BB krémet használok, egyrészt mert egyszer úgy döntöttem, ha már ennyi filmsztárnak ez a titka náluk, akkor egyszer miért ne, most meg már úgy vagyok vele, hogy mást már nem!
      BB Andi nagyon segítőkész volt, igaz színt választani nehéz néha, de miután oxidálódott az arcon a krém, nos, ha még mindig nem tökéletes a tónus egy kis púderrel rögtön lehet rajta dobni. Mondjuk hófehérke lévén kb. csak a mész nem ütne el tőlem :D de még nekem sem kell korrigálnom, amit nekem választott.

      Az 50 g-os kiszerelésűm már egy éve tart (második csomag/tubus, összesen 2 éve használok ilyet) kb. pedig naponta sminkelek, kivéve hétvége és mást azóta nem használok. (pattanások hamarabb múlnak, az óriási pórusaim kisebbek és ami a jolly joker, hogy a nagyon egyenetlen arcszínemet összehozza normálisra -> sajnos árnyékos piros sok helyen az arcom)

      Kipróbálni megéri, én még az illatot is szeretem nagyon és úgy érzem, egy kicsivel többet tettem azért, hogy ápoltnak nézzek ki és ne műanyagnak...

      Persze ez nem jelenti azt, hogy mindenkinek mindegyik krém ugyanúgy válik be...

      De én nagyon szeretem! (ha esetleg úgy gondolod, hogy teszel egy próbát, a hivatalos bbkrem.hu webshopban lehet már mintákat is rendelni belőlük, így párat tesztelhetsz, és ha mégsem válik be nem pénzkidobás, ha meg beválik, előbb megtudod, melyik az igazi) :)

      Törlés
    2. jaj de klassz, köszi, a mintákat ki szeretném próbálni! :)

      Törlés
    3. Köszi szépen a tippet, utánajárok és körülnézek a webshopban!

      Törlés
  7. Jaj milyen jó kis dolgok :)) "a hajam erősen hermionésodott" :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. rövidebben nem tudtam leírni ezt a hatást! :))

      Törlés
  8. Az a bagoly!!! Az miaz azon kívül, hogy kézkrém? Nekem az KELL :D Bár van egy kiköpött ugyanilyenem ami USB-s és mozog :) Nagyon cuki!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tejóég, az is milyen jó lehet!
      ez csak egy üreges bagoly, amibe krémet lehet tenni!

      Törlés
  9. jaaaj olyan baglyom nekem is van csak sárgábaaan:)

    VálaszTörlés