2013. október 30., szerda

Halloween hangulat percek alatt

Az utóbbi pár évben halloween-ezünk, nem azért, mert nem tiszteljük a halottainkat, vagy a magyar szokásokat, hanem, mert nem bánjuk, ha akad egy új ok az ünneplésre. Főleg, ha valaki (vagy valakinek a férje) pont halloweenkor született. Úgyhogy nálunk a 31-e ünnepnap és ennek megfelelően igyekszem a lakást feldíszíteni. 
Idén nem voltam benne biztos, hogy tudunk jobbat, mint, hogy minden malteros vödörbe rakunk egy gyertyát úgyhogy egyfelől a munkálatok miatt, másfelől, mert nem tudtuk sokáig biztosan, hogy itthon leszünk-e, elmaradt a díszítés, de ma délután rájöttem, hogy szeretném, ha valami, idén is lenne, olyan jó volt látni tavaly egy felnőtt ember arcán a kisgyerek mosolyát, amikor fekete-narancssárga lufik között ébredt a szülinapján.


Úgyhogy ma délután pánikszerű dekorálásba kezdtem, az eredményt meg -sosem késő felkiáltással- megosztom veletek.


 Ez az az egy szöglet a házban, ami viszonylag épségben maradt, úgyhogy a buli erre a pár négyzetméterre korlátozódik idén.







A faragásról itt írtam tavaly, ha kimaradt mindenképp nézzétek meg, mert sokkal tökösebb formákat faragtam. Idén az időhiány miatt inkább a két leggyorsabb technikát választottam (pont egy HowIMetYourMother rész alatt lettem kész). 
Csillagokat vágni azért a legkönnyebb, mert csillagonként csak 2 háromszöget kell vágni, 3-3 vágással, ugyanakkor nagyon jól mutat. 
A tök festést már rég ki akartam próbálni, mert a nem faragott tökök sokkal tovább bírják és idén is akartam valami újat villantani (illetve, mivel aranyoztam-csillantani). A zöldes tökre vékonyan festve elképesztően szép régi arany felületet lehet kapni egy kis arany akrilfestékkel. Mondanom sem kell, hogy mostantól szívem szerint mindent aranyoznék, ami csak a kezem ügyébe kerül.
De visszafogom magam, csomagolok és készülök a holnap nagy napra!

Ti díszítetek idén? Hogyan ünnepeltek ilyenkor? Faragtok tököt? 
Kapott már el titeket az aranyozhatnék?

4 megjegyzés:

  1. Szuper lett a síszítés Dorka! :) nálam sajnos idén elmarad a buli,mert jövö héten vizsgám van.. de az utóbbi években mindig jöttek halloweenezni kisgyerekek a szomszéd utcákból, szóval nálam alap,hogy anyával vásárolunk halloween csokikat-cukrokat...stb. és tököt is faragtunk régebben, de mióta a kik-ben és egyéb ajándékos boltokban megjelentek kerámiából..inkább abba invesztéltunk be (csak pár mécses kell és kész is..) már van is egy egész hadseregnyi :D ezen kívül ajtódísz, hasonló füzér,mint a tiéd csak tökökböl. szerintem a halloween nem azt jelenti,hogy nem tisztelgünk a halottak elött és nem is 'Amerika-majmolás' én szimplán érdekesnek és viccesnek találom és csípem, hogy a gyerekek is beöltözve verseket mondanak és cserébe megjutalmazzuk öket egy kis édességgel :) férjednek boldog szülinapot és jó ünneplést :) puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nagyon drukkolok a vizsgához!!
      köszi, átadtam és nagyon örült! :)) puszi

      Törlés
  2. Az aranyozott tök álomszép lett (zárójelben megjegyzem, odavagyok ezért a fehér komódotokért)! :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi, de drága vagy!! az volt az első közös bútorunk, azt hiszem akkor az volt a legolcsóbb ikea komód, de talán még mindig lehet kapni. azóta Kalács a felét lebontotta, de én is annyira szeretem!!

      Törlés